A ChangeWave nevű cég csütörtökön nyilvánosságra hozta a november elején megkezdett felmérésének az eredményeit, amiben 200 iPhone felhasználó elégedettségét vizsgálták.
A válaszok alapján az iPhone 4S tulajdonosok 96%-a „Nagyon elégedett” vagy „Meglehetősen elégedett” a telefonjával, így az Apple új okostelefonja még az iPhone 4 tavalyi, 93%-os eredményét is túlszárnyalta.
Az iPhone 4S legkedveltebb funkcióinak listáját a Siri vezeti, a válaszadók csaknem fele említette az új személyi asszisztenst. Többen kiemelték, hogy a készüléket nagyon könnyű használni, és sokaknak tetszett az új 8 megapixeles kamera, és a korábbiaknál is gyorsabb böngészés. A negatívumok között legtöbben az akkumulátor üzemidejével kapcsolatos problémákat, és a 4G LTE chip hiányát emelték ki.
A ChangeWave szerint a felhasználók 40%-a tapasztalta az akkumulátor üzemidejének csökkenését, de mindössze 8%-nak okozott ez „komoly problémát”, és további 20%-nak „némi problémát”.
A cég az egyik legfontosabb mutatóként szokta vizsgálni a megszakadt hívások számát. A jelek szerint ebben is komoly fejlődést mutat az iPhone 4S az elődjéhez képest, ugyanis 5,2%-ról 2,5%-ra esett a megszakadt hívások aránya.
Ez valószínűleg a Verizon iPhone megérkezésének köszönhető, a megszakadt hívások aránya ugyanis a Verizon iPhone 4S tulajdonosok körében csupán 1,3%, míg ugyanez a szám az AT&T-nél 4,1%. A harmadik szolgáltatóról, a Sprintről hasonló adat egyelőre nem áll rendelkezésre.
Apple Hungary Kft
1031 Budapest06 1 430-3510